Transformational businesses
Thriving people <> Thriving business
Wil je niet enkel gaan voor de 2.0 versie van jezelf maar ook van je bedrijf?
Voel je de nood om niet constant meegetrokken te worden in de mallemolen van pushen, trekken of sleuren zowel aan mensen, als aan opportuniteiten?
Ondernemen vanuit bezieling & overgave
Wordt het in de veelheid van het aanbod moeilijk om je te differentiëren?
Voel je dat het een uitdaging wordt om mensen op de werkvloer mee te krijgen in je verhaal?
Het creëren van een business strategie hoeft geen zware en bijzonder complexe opdracht te zijn.
Het doorvoeren van zo’n strategie hoeft eveneens geen trekken en sleuren te bevatten maar kan op een moeiteloze manier.
Vanuit een bron van passie en overgave, vanuit de diepste kern van jouw ‘Why’, creëer je magnetisme, creëer je een geoliede machine waar geen ruimte is voor weerstand maar vooral ruimte is voor creatie en mogelijkheden.
Ik hou ervan om het potentieel uit mensen te halen, mensen die de spil zijn en kunnen worden van je bedrijf.
​
Ik neem hier vooral mijn gecombineerde 18+ jaar marketingervaring mee naast mijn coaching skills die ik de laatste jaren verder heb mogen ontwikkelen.
Als je werkt vanuit bezieling, vanuit een diep en vertrouwd ‘weten’ en ‘voelen’ wat de kern is van jouw missie gaat het creëren van een tactische strategie vanzelf.
Het zien en voelen dat je vanuit die energie en beweging mensen op een moeiteloze manier kan meekrijgen in je verhaal is dan meer dan de kers op de taart.
Dit maakt dat je elke dag vanuit authenticiteit kan starten, een dag die je energie geeft.
Een dag die uitmondt in een voldaan en deugddoend gevoel waar resultaten niet kunnen en zullen uitblijven en eerder een logisch gevolg worden van het voorgaande.
Resultaat kan er uit ervaring enkel zijn als aan de volgende voorwaarden voldaan wordt:
-
Je missie en strategie is in lijn met je 'Why'
-
Jouw communicatie (zowel intern als extern) start vanuit jouw authentieke 'Why'
-
Jouw mensen zijn en worden de spil van het veruitwendigen van die 'Why'
Voor sommigen is die eerste stap de meest lastige, het achterhalen wat die ‘Why’ is, waarom doen we wat we doen? Welke impact willen we maken bij de klant?
Voor anderen is net dat misschien een makkelijke oefening maar is het een uitdaging om dat om te zetten in een werkbare strategie met alles wat erbij hoort? Om vervolgens de niet te verwaarlozen stap te vergeten hoe je je mensen meekrijgt in ‘jouw’ verhaal?
Ik wil met heel veel graagte de persoon zijn die je bij elk van deze stappen ondersteunt.
Het ontdekken van jouw unieke en bijzondere ‘Why’
Het creëren van jouw missie en strategie
Het implementeren van die missie en strategie op de werkvloer waarbij je een tribe van mensen creëert die als advocates achter de waarden en de missie staan van jouw bedrijf.
Sounds too good to be true?
Ik daag je uit om het anders te kunnen en te willen zien.
Wil je concreet weten wat de mogelijkheden zijn en wil je vooral voelen of dit iets kan zijn voor jouw bedrijf?
Vul dan onderstaand formulier in, dan neem ik contact met je op voor een verkennend gesprek!